Telefonsystem / IVR
Førstehåndsindtrykket er altafgørende for kundernes oplevelse af din virksomhed. Bliver de mødt af forskellige stemmer, dårlige optagelser og uigennemtænkte forløb, får de et negativt indtryk af din virksomhed
Omvendt kan et godt indtryk gøre det modsatte. Får kunderne en god og professionel oplevelse, føler de sig værdsat som kunde og møder den medarbejder, de skal have fat på med et positivt sind.
Det smitter positivt af på dit image – og på bundlinjen. Og når du nu bruger marketingkroner på at tiltrække nye kunder, er det mindste du kan gøre at tage godt imod dem, når de henvender sig. Det koster mindre, end du tror.
Jeg har produceret speak til telefonsystemer i 15 år for kunder som Ikea, Dantaxi, YouSee, Nykredit, Canal Digital, Skat, DSV, Telmore og mange flere.
Få et tilbud på en komplet telefonspeak og sparring omkring virksomhedens telefonbeskeder og GDPR.
- Speaks leveres med mande- eller dame stemme.
- Speaks kan leveres på dansk og/eller engelsk.
- Leveres i alle formater til alle systemer.