Telefonsystem / IVR

Førstehåndsindtrykket er altafgørende for kundernes oplevelse af din virksomhed. Bliver de mødt af forskellige stemmer, dårlige optagelser og uigennemtænkte forløb, får de et negativt indtryk af din virksomhed

Omvendt kan et godt indtryk gøre det modsatte. Får kunderne en god og professionel oplevelse, føler de sig værdsat som kunde og møder den medarbejder, de skal have fat på med et positivt sind.

Det smitter positivt af på dit image – og på bundlinjen. Og når du nu bruger marketingkroner på at tiltrække nye kunder, er det mindste du kan gøre at tage godt imod dem, når de henvender sig. Det koster mindre, end du tror.

Jeg har produceret speak til telefonsystemer i 15 år for kunder som Ikea, Dantaxi, YouSee, Nykredit, Canal Digital, Skat, DSV, Telmore og mange flere.

Få et tilbud på en komplet telefonspeak og sparring omkring virksomhedens telefonbeskeder og GDPR.

 

  • Speaks leveres med mande- eller dame stemme.
  • Speaks kan leveres på dansk og/eller engelsk.
  • Leveres i alle formater til alle systemer.

Lyder det godt, når vi ringer?

Hvilken betydning har det, at stemmen er venlig og imødekommende, når du ringer til en virksomhed?

Per René Neuhauge Gotfredsen, Call Center Manager, Dantaxi

”I forbindelse med at Dantaxi skulle have opgraderet vores IVR speaks, så fik jeg Kim anbefalet af mit netværk. Dette har vi ikke fortrudt og har nu en professionel IVR, som kan vejlede vores kunder når de skal bestille en taxi ?? Processen var fleksibel, effektiv og der gik ikke lang tid fra script til at de færdige speaks kunne indlæses i vores IVR. Så det var på ingen måde besværligt, at få opgraderet vores IVR i samarbejde med Kim – og så gør det ikke noget at prisen også var fornuftig!”